Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Pán Počiatek, naše cesty plné výtlkov potrebujú „Potholes Review“! (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Odporucate teda, aby sudruh PocJ&Tek nechal za par milionov vypracovat studiu o osetrovani vytlkov a potom aby sa urobili vyberove konania na ich odstranenie?

Problem nie je totiz v tom, ze na ich opravu ide malo penazi. Problem je v tom, ze cesty u nas su stavane neefektivne, predrazene, nekvalitne bez dostatku asfaltu! Ked do cesta na kolace dam vela muky (strk) a malo vajec (asfalt) bude sa to cesto co? No drobit!

Samotnu „opravu“ vytlkov sposobom „zasypeme, poplacame lopatou a mame zarobene aj na dalsi rok/mesiac“ ani nebudem rozoberat, povedane na tuto temu bolo viac ako dost.
 
Hodnoť

 

Pani Plestinska, povedzte mi, ci to vidim spravne. Presovsky kraj dostane z balika 31 milionov nejakych 1,4 miliona (a to je rozlohou najvacsi kraj, ze?). Dnes v radiu som pocul, ze Trencinsky dostane 0.8 miliona. To je spolu 2.2 miliona. Kde do haja pojde tych zvysnych 29 milionov...???
 
Hodnoť

 

A nemenej dôležitá je 2 ročná záruka tak ako na všetko, aby nám tie peniaze zase niekde neuleteli.
 
Hodnoť

Kamióny

Všetko sa vozí kamiónmi, ktoré najviac ničia cesty. Dávno bol problém zohnať vagóny, lebo železnica vozila všetko. Vagóny (gorily) zošrotovali v Rakúsku, železnice podraželi, poopičili sme sa po západných krajinách a vozíme všetko po ceste. Zákonom by som prikázala znovu používať železnicu.
 

 

Keby si niekedy nieco posielala zeleznicou, pochopila by si. Ak si mam vybrat, ci nieco poslem kamiom a z Michaloviec do bratislavy to trva DEN, alebo to poslem zeleznicou a bude to trvat TYZDEN a viac, hadaj co si vyberem...

Ak by niekto prikazal zeleznicu zo zakona, tak polka firiem na Slovensku to zabali, lebo si proste nemozu dovolit drzat sklady na dva tyzdne vyroby...
 
Hodnoť

Už aby

opäť bolo pri moci pravica a vyriešila všetky naše problémy. Lebo jedine ona to vie. A dávam do potornosti Frešovi, aby si všimol iniciatívu pani Pleštinskej, ktorá sa cez blogy veľmi aktívne zapája do riešenia celospoločenských problémou. Je naozaj veľká škoda pre túto spoločnosť, že Miky ju dal tak nízko v posledných voľbách
 

:-)

Pani Pleštinská bola, ako sama píše, od roku 2004 do roku 2009 europoslankyňou. Vtedy som od nej nečítal žiadny blog, nezaznamenal som žiadnu jej aktivitu, ale peniažky brala podstatne väčšie, ako 83 každý z kolesíkov. Čím to je ? Ako by sa spýtal Igor Timko :-).
http://www.plestinska.sk/index...
Pani Pleštinská musela mať už za socíku slušné politické pozadie, keď študovala VŠ v Budapešti a hneď ako čerstvá absolventka nastúpila na funkciu "Námestníčka riaditeľa" útvaru hlavného architekta.
Prax s prácou vo verejnej správe má naozaj obdivuhodnú, to jej neberiem. Ale takisto je profi politička aj keď menšieho rangu, ako napríklad pán Figel. Aj jeho životopis je jasným dôkazom, že už za socíku musel mať slušné politické pozadie.
Keď sa tak na to pozerám, nečudujem sa, že 23 rokov po revolúcií sú v štátnej a verejnej správe na správnych miestach pohrobkovia komunistickej strany, len sa tým priamo nechvália.
 

 

veľmi obsiahly a podrobný príspevok. ale nejako som nepochopil čo to má spoločné s výtlkmi na cestách
 

Asi toľko,

čo frajer Počiatek. Pani Pleštinská je veľmi aktívna po tom, ako skončil jej mandát v EP. Ale jej aktivita je asi tak účinná, ako citujem Zdenda Pohlreicha: "viděl jsem žábu bušit pěstí do skály". Počiatek nie je zodpovedný za to, že od pádu socializmu sa na cesty, mimo diaľnic a tých prvej triedy z vysoka kašle. Nebolo to len za ministrovania Počiatka, kedy VUCky používali výnosy z cestnej dane na všetko možné, len nie na cesty. A Počiatek tiež nemôže za to, že sa nám po cestách preháňajú často zahraničné a hlavne preťažené kamióny. V Nemecku sa s Tebou policajt nebabre. Keď zistí, že si preťažený, že nemáš dobre zabezpečený, či uchytený náklad, že máš zjazdený dezén na pneumatikách atď., povie pokuta a sumu a ak panáčik nemá pri sebe dosť hotovosti, či kartu s dostatkom financií na nej, tak kamión odstavia a panáčik musí zháňať peniaze. U nás, po prvé, takéto kontroly robia veľmi zriedka a ak, tak na cestách prvej triedy a diaľniciach a ak aj nejaký nedostatok zistia, ešte som nevidel, že by odstavili kamión.
 


Najčítanejšie


  1. Martin Borguľa: Ceny nehnuteľností stále rastú. Riešením pre ľudí budú štátne nájomné byty 153
  2. Věra Tepličková: SMER-SD upozorňuje na údajné praktiky SD a ... nič? 125
  3. Mišo Šesták: Keď urazíte Rusa alkoholom 73
  4. Věra Tepličková: Vážení Pán premiér 68
  5. Jozef Sitko: Aj nová lož poslankyne SaS provokovala premiéra 67
  6. Ľubor Bystrický: Logika podľa Igora M. 42
  7. Miroslav Galovič: Rátanie kamalások V. Niekedy sa veci vymknú z rúk. A nielen veci. A nielen z rúk... 42
  8. Jakub Pohle: Ako sa policajt a SISkár stretol s vybavovačom z pozadia SNS 30
  9. Martin Droppa: Snežný sen Borisa Kollára 28
  10. Jiří Ščobák: Ahoj Igor! Pokud budeš pokračovat s tím, co aktuálně děláš ... 28

Rebríčky článkov


  1. Jozef Kovalík: Zvony
  2. Ján Škerko: Úvahy o živote
  3. Štefan Vidlár: Uš je to tady, uš je to tady
  4. Július Kovács: Pozor na Hodžovom namestí dnes o 13.hod Kotlebovci!!! Neprovokujte ich ruškami !!!
  5. Roman Hutira: Čo sa 99% študentov nikdy nedozvie v škole?
  6. Marian Letko: Kollár je zrelý buď na uterák, alebo na odvolanie
  7. Jozef Kovalík: Údolie, ktoré dáva nádej
  8. Peter Biščo: Hlas, domestikovaný druh odnože Smeru.
  9. Stanislav Martinčko: Oholil prezident polície Lučanský ministerku vnútra D. Sakovú???
  10. Gabo Németh: Vietor vo vlasoch


Už ste čítali?